skip to Main Content

Waarom werken met FMC

Worstelt u met een gebrek aan tijd of expertise voor het maken van afspraken met potentiële klanten? Het callcenter van F.M.C. zorgt ervoor dat niet alleen uw klantenservice, wordt overgenomen, het is ook mogelijk om ons in te schakelen voor het plegen van outbound telefoongesprekken. Dit doen wij voor zowel de consumenten- als de zakelijke markt.

Ongedwongen verkoop met een hoog rendement

De klantgerichte en ongedwongen aanpak zorgt ervoor dat wij een hoog rendement behalen voor onze klanten. Telefonische verkoop is een vak, onze medewerkers hebben ruime ervaring en zijn bedreven en opgeleid in het voeren van efficiënte en klantvriendelijke gesprekken. Wij zijn geen ‘belfabriek’ en benaderen iedere potentiële klant op een daadkrachtige en persoonlijke manier.

Ons team bestaat uit ongeveer 30 enthousiaste medewerkers met een gevarieerde achtergrond. Zij zijn gemotiveerd om een hoge kwaliteit te leveren en wij stimuleren onderlinge coaching. Een prettige werksfeer en goede beloning stimuleert competitie onder medewerkers. Interesse om bij ons te komen werken? Op deze pagina staan onze actuele vacatures.

Een belscript op maat

Zodra wij aan de slag gaan met outbound bellen wordt een belscript voor onze medewerkers opgesteld. Na een uitgebreide briefing starten wij met telefoneren. Het belscript is vooraf met u afgestemd en op maat gemaakt. Wij hebben ruime ervaring in het opstellen van een passend belscript.

Bel-me-niet register en privacy

Wij conformeren ons uiteraard aan de huidige privacywetgeving (AVG). De AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) wetgeving beschermt persoonsgegevens. Het beperken van telefonische marketing regel je als consument door registratie bij het Bel-me-niet Register. Consumenten die hier zijn geregistreerd worden niet door ons benaderd voor telefonische (marketing)acties.

Wilt u meer weten over onze dienstverlening? Neem contact met ons op.

Back To Top