skip to Main Content

Klanten- & Antwoordservice

Klanten verwachten een uitstekende klantenservice en nazorg. Voor veel webwinkels en ZZP’ers is dit behoorlijk tijdrovend. Bij F.M.C. helpen wij ondernemers met het bieden van een service die past bij de uitstraling van uw bedrijf. Uw klanten verwachten dat uw bedrijf goed bereikbaar is en dat zij snel antwoord krijgen op vragen.

Het positieve effect van een goede klantenservice

Wanneer uw klant een klacht, opmerking of vraag heeft, dan willen zij zo snel mogelijk antwoord of een oplossing. Wanneer de klantenservice als prettig wordt ervaren, dan heeft dit een positieve invloed op de uitstraling van uw bedrijf. Negatieve verhalen worden online graag gedeeld, maar ook een buitengewoon goede dienstverlening vertellen klanten door. En dat effect helpt bij het vergroten van uw omzet. F.M.C. ziet het als een uitdaging om uw klanten een bijzondere beleving te bieden, in plaats van alleen een reactie te geven. Juist door het bieden van díe meerwaarde kiezen klanten vaker voor uw bedrijf.

Voordelen van het uitbesteden van uw klantenservice:

  • Wij zijn altijd bereikbaar van 8.00u tot 18.00u;
  • U houdt meer tijd over voor andere werkzaamheden;
  • Klanten krijgen snel een reactie;
  • Wij nemen de tijd om klanten op persoonlijke wijze te woord te staan;
  • Het is mogelijk om uw systeem te koppelen aan een van onze innovatieve systemen;
  • Onze meertalige medewerkers kunnen uw klanten in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Arabisch te woord staan;
  • F.M.C. beschikt over goed getrainde medewerkers, die ruime ervaring hebben in het te woord staan van klanten en het vergroten van klanttevredenheid.

Uitbesteden van telefonische klantenservice en het beantwoorden van e-mail

Wij beantwoorden binnenkomende oproepen en staan uw klanten te woord. Ons doel is om ieder telefoongesprek zo volledig mogelijk af te wikkelen, zodat u er zo min mogelijk werk aan heeft. Onze klantenservice werkt als verlengde van de organisatie, zonder dat uw klant doorheeft dat een medewerker van F.M.C. aan de andere kant van de lijn zit. Wij tonen oprechte interesse in uw klanten.

E-mails met vragen worden binnen 24 uur door ons beantwoord. Dit gebeurt op een toegankelijke en vriendelijke manier, waarbij de klant een duidelijk antwoord op de vraag krijgt. Als wij meer informatie nodig hebben, dan vragen we dit eerst op bij u of de klant. Het is mogelijk om uw klantcontact volledig of gedeeltelijk uit te besteden. Wij adviseren u graag over een passende aanpak.

Antwoordservice

Een mooie toevoeging aan uw service is een uitstekende antwoordservice. Wij helpen u om goed bereikbaar te blijven. Bovendien geeft dit uw klanten een professionele indruk van uw bedrijf. Wij werken zonder vaste kosten, u betaalt dus naar gebruik.

Wilt u een a-tot-z oplossing voor uw klantenservice? Of een goede en snelle antwoordservice? Wij gaan graag met u in gesprek en maken een voorstel op maat.

Uitbesteden van uw IT-helpdesk

Heeft u behoefte aan het uitbesteden van uw helpdesk? F.M.C. beantwoordt vragen van klanten over het gebruik van software, hardware of remote services. Onze medewerkers beschikken over ruime ervaring met technische vraagstukken.

Kwaliteit in plaats van kwantiteit

Onze medewerkers zijn erop getraind om uw klant een hoge kwaliteit van service te bieden. Het grootste deel van onze ‘agents’ volgt een opleiding aan HBO of Universiteit. Wij geven hen gerichte informatieve trainingen voor al onze klanten. Op deze manier staan zij uw klanten goed geïnformeerd te woord. Agents worden ook getraind op mondelinge- en schriftelijke vaardigheden. Met goede gesprekstechnieken is het mogelijk om uit ieder gesprek het maximale resultaat te halen en een optimale dienstverlening te bieden.

Rapportages

Wij leggen alle uitkomsten uit gesprekken en gevoerde mailwisseling gestructureerd vast. Hierdoor heeft u altijd een actueel inzicht in acties die hebben plaatsgevonden. Dat maakt het ook gemakkelijk om vervolgacties in te plannen. F.M.C. maakt gebruik van Teleknowledge managementsystemen.

Back To Top