skip to Main Content

Afspraken & Agendabeheer

Afspraken maken en agendabeheer

F.M.C. maakt afspraken voor u of uw medewerkers, waarbij wij toegang krijgen tot de agenda en deze dus direct in kunnen plannen. Online agendabeheer wordt gecombineerd met onze telefonische service. De callcenter agents plannen afspraken in de door u aangegeven beschikbare periodes.

Meetbare resultaten door rapportages

Wij geven onze klanten inzicht in de behaalde resultaten. Alle uitkomsten uit gesprekken en gevoerde mailwisseling worden gestructureerd vastgelegd. Hierdoor heeft u altijd een actueel inzicht in acties die hebben plaatsgevonden. Dat maakt het ook gemakkelijk om vervolgacties in te plannen. F.M.C. maakt gebruik van Teleknowledge managementsystemen.

Dit is F.M.C. – Financial Marketing Concepts

F.M.C. is van oorsprong een callcenter voor financiële dienstverleners. Inmiddels is onze expertise veel breder en voeren wij al jaren succesvol projecten uit voor klanten in verschillende branches.

Doordat wij onze wortels in de financiële dienstverlening hebben, is een accurate werkwijze onze standaard geworden. Dit zit inmiddels zo verweven in onze manier van werken, dat deze hoge kwaliteit voor alle klanten de norm is.

Back To Top